Saturday, June 30, 2007

K'nex revival

Dag 1 van de vakantie en ik weet niet wat ik mee maak.
Geen gezeur om televisie of game cube maar een spontane Knex opleving.

Ze komen eerst zelfs vragen of ze de dozen naar beneden mogen halen (dit vanwege onze harige alleseter), waarschijnlijk nadat ze eerst het stof ervan af hebben moeten vegen =).

Ik ben blij dat ik het goed vind. Vanaf het ontbijt tot aan het avondeten zijn ze in de ban van Knex.

Enige dilemma is dat de kunstwerken moeilijk weer kunnen worden afgebroken. En dan heb je dus te weinig onderdelen voor het volgende project.

Als ik aanbied om van ieder meesterwerk een foto te maken, is het probleem opgelost en kunnen ze blijven bouwen.

Wat een creativiteit!


Day one of our vacation and I’m totally flabbergasted.

No nagging for TV or game cube, but a spontaneous K’nex revival.

They even ask me if it’s OK to bring down the boxes (this because of our hairy omnivore), probably after wiping off the dust first =).

I’m glad I tell them it’s OK. They’re under a K’nex spell from breakfast till dinnertime.

There’s just one small dilemma . Breaking down the freshly build works of art isn’t easy.

But that causes a shortage of parts to make a next project.

I offer them to take pictures of each and every masterpiece. Problem solved and they keep on building.

Such creativity!

1 comment:

wbg said...

Goh, vraag me af van wie ze die creativiteit hebben??????:))