Thursday, October 4, 2007

Random Act of Kindness

Naast vervelende direct mails en rekeningen zat er vandaag ook iets HEEL ERG LEUKS in mijn brievenbus.

Een RAK van Francine.

De enige blogger die ikzelf dagelijks volg om haar grappige en soms ontroerende verhalen en prachtige foto’s. Haar blog 'stukje bij beetje' is alweer twee jaar in de lucht en dat vierde ze door cadeautjes uit te delen. Ik ben zo blij dat ik een van de gelukkige ontvangers mag zijn =)

Maar eigenlijk ben ik nog veel blijer dat ik een jaar of wat geleden haar weblog heb ontdekt. Zij inspireerde mij om zelf ook een weblog bij te gaan houden. Iets wat ik nu [bijna] dagelijks met veel plezier doe.

Francine, ontzettend bedankt voor je lieve notitieboekje. Ik hoop dat ik het bloggen net zo trouw blijf doen als jij ;-)

Enne dat theezakje…je kan het onmogelijk weten…het is mijn lievelingsthee…het leven hangt samen van toevalligheden!


Covered with direct mails and bills I also found something EXTREMELY NICE in my mailbox today.

A RAK from Francine.

The one and only blogger I read every day because of her witty and sometimes touching stories and stunning pictures. Her blog ‘little by little’ is in the air for two years now, and she celebrated this happy event with home-made presents for two lucky readers. I’m thrilled to be one of them =)

But even more thrilled I am that I have found her blog a year or so ago. She has inspired me to start my own blog as well. Something I [almost] daily eagerly do now.

Francine, thank you so much for this lovely notebook. I hope I will remain being a dedicated blogger like you have been these past two years ;-)

And about the teabag…there’s just no way you could have known this…but it’s my favorite tea…life is full of coincidences!

2 comments:

Tjeerd en Kiki said...

Francine is ook een van mijn favoriete bloggers, jij staat overigens ook mijn mijn dagelijkse 'blog-leeslijst' hoor :)
Veel plezier met je leuke rak!

Francine said...

Leuk leuk leuk :-). Graag gedaan hoor meid!