Friday, October 26, 2007

Fleurige boeketjes

Je leven stelt toch niets voor zonder lieve familie en loyale vrienden.

Gister kwam mijn zus met haar kids op bezoek en nam een fleurig herfstboeketje voor me mee. Alleen daar kan ik al blij van worden =)

Maar ze ging nog veel verder … aan het eind van de dag nam ze Thijmen gezellig mee, voor een spontane logeerpartij. Hij was helemaal door het dolle heen. En ook zijn ‘neechtjes’ waren blij met deze actie van moeders.

Vandaag dus een iets rustigere dag [want het is toch best te merken als hij er niet is] komt ineens de volgende verrassing aan de deur. Weer een schitterend boeket, nu van vriendin E. ‘Zomaar’ staat er op het kaartje. En ‘Voor de laatste loodjes!’

Ik ben helemaal ontroerd.



There’s no life without sweet family and loyal friends.

Yesterday my sister and her kids came for a visit and treated me to a colorful fall bouquet. That alone already can brighten up my day =)

But she took it a little further…at the end of the day Thijmen also got in her car for a very spontaneous sleepover. He was so excited. And also his cousins were thrilled with their moms act of kindness.

So today it’s a little less busy than usual [we do notice his absence] and then the next surprise arrived at my door. Yet another lovely bouquet. A sweet surprise from friend E. ‘No reason’ the card says. And ‘to get you through the final days!’.

I’m deeply moved.

1 comment:

wbg said...

Wat ontzettend lief en attent!

Kan mij zo voorstellen dat deze dagen nu veel langer duren dan de afgelopen weken?
Sterkte!