Thursday, May 22, 2008

Uitgewandeld

We zijn weer uitgewandeld. Vanavond was de vierde en laatste avond dat er door de halve bevolking van ons storp [ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het hier moet noemen] 5, 10 of 15 kilometer moest worden gewandeld.


Het onthaal is groots. De complimenten vliegen door de lucht. En je ziet de kinderen bijna 5 centimeter groeien van trots. De missie is weer volbracht.


Het is een leuk evenement en nog gezond ook. Hoewel dat gezonde de laatste avond wel een beetje uit balans wordt gebracht. Jamin heeft de omzet duidelijk weer gehaald deze maand =)



T: Hier doe ik het allemaal voor: de medaille en een he-le-boel snoep ;-)

Thijmen je bent ook echt een onverbeterlijke snoepkont ;-)


J: Het was weer erg leuk, maarrrrr volgend jaar doe ik toch echt de '10' hoor mam!

Goed knul, maar dan zonder mij ;-)


M: Dit is zoooooooo leuk! Maar volgend jaar loop ik wel alles hè mam [in mijn naïviteit dacht ik dat ze er nog te klein voor was en liep ze de eerste avond niet mee, dat was dus echt een he-le fou-te beslissing =)].

Ja Minke volgend jaar loop je helemaal mee en krijg jij ook een medalje ;-)





We're done walking. Tonight was the final night of the annual four day marching event. Half the people of our town finished their either 5, 10 or 15 K.


The welcome is very festive and warm. Compliments are all around. And you can see the kids grow 2 inches with pride. Mission accomplished.


It's a great event and even a healthy one. Though the final evening might not be that healthy ;-) As local candy stores most definitely got their targets this month =)

1 comment:

wbg said...

*grinnik* heeeeeeel lang geleden liep ik ook de avond4daagse. En eerlijk is eerlijk de laatste avond vond ik geweldig! Je ouders die stonden te wachten met bloemen uit de tuin(rode rozen) en snoep, vooral veeeel snoep:))
Heerlijk!!