Thursday, May 8, 2008

Minnie



Minke is een beetje uit haar hummetje. Haar broers fladderen de hele dag tussen ons huis en dat van hun twee buurtvriendjes. Dus zo heeft ze vier jongetjes om mee te spelen en zo blijft ze weer in haar uppie over.


Daar zit ze dan. Wat te spetteren in het opblaasbadje. Ineens ruimte genoeg, dat wel. Maar toch een stuk minder gezellig zo.


Vindingrijk als ze is, bedenkt ze daar haar eigen oplossing voor. Minnie Mouse moet dan maar mee gaan zwemmen.

Als ik er achter kom, open ik mijn mond al om te zeggen dat dat toch echt niet de bedoeling is.


Maar dan hoor ik haar gebabbel. [Lekker hè Minnie. Helemaal niet koud...]
En ik zie haar kusjes geven.
En knuffelen.

Dus mond gaat weer dicht. Ik pak mijn camera en leg dit lieve tafereeltje vast.
Veel rustgevender dan reprimandes geven :p