Monday, May 12, 2008

Squirt Fight!

Van de week konden ze nergens hun supersonische waterpistolen vinden.
Uhm dat kon wel kloppen ja.


Na honderd keer vallen, talloze overnachtingen in de tuin en een bijtgrage pup, hebben die het vorige seizoen niet overleefd. Dus heb ik ze weggegooid...


Weg-ge-gooid! Mama!



Earlier this week, they couldn't find their squirt guns anywhere.

Uhm, that could be right.


After bouncing on the pavement some hundred times, spending numerous nights in our backyard and dealing with a puppy with an appetite for hard plastics. It did not survive past season. So I threw it out...



Threw-it-out! Mom!






De heren waren even niet zo blij met me :p Want hoe kom je de zomer door, zonder waterpistool [wat niet echt de lading dekt want het zijn tegenwoordig meer waterkanonnen].



For a moment the guys weren't very pleased with me I could tell :p Because how does one endure summer without a squirt gun [the understatement of the year as nowadays those supersoakers are more like water cannons].




Gelukkig verkopen ze in Zeeland hele mooie exemplaren. En was mijn 'Zeeuwse souvenir' snel gekocht dit weekend ;-)


Fortunately they sell really nice soakers in Zeeland. So finding a great 'souvenir from Zeeland' wasn't hard at all ;-)



En niet alleen de jongste twee heren waren blij met het nieuwe speelgoed...

Kijk dat strategisch opgesteld zijn dan. Zou het misschien zijn militaire achtergrond zijn =)



And not just the two youngest gents were pleased with their new toy....

Look at his strategic spot. Could it have anything to do with his military background =)








3 comments:

Fleur said...

Zo als dat zo vaak gaat kwam ik via via via via via op je blog. Wat een heerlijke foto's en wat schrijf je leuk. Je viel me ook op doordat jij een leeftijdsverschil hebt tussen je tweede en derde kind, net zoals ik sinds kort. Ik heb twee 'grote' meiden van bijna 7 en 4 (en een halluf) en sinds 7 weken een klein knulletje erbij.
Groetjes
Fleur

wbg said...

Hahahaha........Vette waterpret bij jullie:))

Caroline said...

@ Fleur: Leuk dat je meeleest ;-) En van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Geweldig toch zo'n 'toegift' =) Wij zijn in ieder geval erg gelukkig met onze twee grote knullen en ons inmiddels ook alweer veel te snel groot wordende dametje ;-)