Thursday, May 15, 2008

Klein Feestje



Ik moest het even opzoeken.

Ergens in mei, maar wanneer precies is me ontschoten.


Maar het is dus vandaag. Precies één jaar geleden.

Dat ook ik me in de wereld van het bloggen heb gestort. En met heel veel plezier.


Het is bijna verslavend. En zeker therapeutisch ;-)

Het zet mijn gedachten op een rij. Brengt dingen in perspectief. En is net als scrapbooken een perfecte combinatie van twee grote passies:


schrijven en fotografie.


Ik denk dat ik er nog maar even mee door ga =)






I had to look it up.

Knew it was some day in May, but had forgotten the exact date.


But I guess it’s today. Precisely one year ago.

That I too jumped in the world of blogging. And with great pleasure.


It’s almost addictive. And absolutely therapeutic ;-)
It organizes my thoughts. Puts things in perspective. And combines just like scrapbooking two of my great passions:


writing and photography.


I think I will keep it up for a bit =)

3 comments:

Tjeerd en Kiki said...

Gefeliciteerd :) en ja, ga er nog maar even mee door. Ik vind het erg leuk om even in jouw leventje mee te kijken.

groetjes!

wbg said...

Gefeliciteerd enne vooral doorgaan hoor. Vind het reuze gezellig bij jou!

Leuk gebakje trouwens;)

Monique said...

Gefeliciteerd hoor!! Gelukkig dat je nog even doorgaat :) het is gezellig om bij je langs te komen!