Monday, September 17, 2007

Niks te melden

Bijna geen blog vandaag. Gewoon omdat ik niet zoveel te melden heb. Behalve dat....
* het met T heel goed gaat [alleen wel jammer dat de stakker niet in bad of onder de douche mag tot de hechtingen eruit gaan volgende week maandag]
* ik vandaag heerlijk [zonder door kinderen gestoord te worden] een uur met mijn lieve echtgenoot aan de telefoon heb kunnen ouwenelen
* mijn moeder vandaag te horen heeft gekregen dat ze morgen eindelijk het ziekenhuis mag verlaten [de toegezegde vijf dagen zijn er dan 19 geworden]
* ik vanavond weer eens lekker heb zitten scrappen
Kortom niks te melden, maar wel een heerlijke dag gehad [ondanks het natte weer buiten].
Jullie hopelijk ook =)

Almost no blog entry today. Just because I don't have much to say. Except.....
* T is doing very well [just too bad the poor thing cannot shower or take a bath until the stitches are taken out next Monday]
* I had a lovely [uninterupted by eager kids] phone conversation with my dear husband for over an hour
* my mom was told today she can finally leave the hospital tomorrow [instead of spending five days, she had to stay 19]
* I had a very enjoyable crop this evening. Had some creative juices flowing again.
So I guess I don't have much to share, but I did have a wonderful day [inspite of all the rain].
Hope you had a great day too =)

No comments: