Friday, September 14, 2007

Dat was Herman

Dag 4 Herman heeft honger vandaag, vertelde de instructies. Dus Herman moest eten.
Geef hem: 200 ml melk, 200 gram suiker en 250 gram bloem.
Dat was een mooi klusje om samen met Minke te doen. Tenminste dat dacht ik.
Waar het precies mis ging, weet ik eigenlijk nog steeds niet, maar net nadat Herman gegeten had, lag hij ineens op de keukenvloer. Een enorme bende, waarvan ik gezien Minke’s verdrietige reactie geen foto’s heb gemaakt.
Het is voor mij in ieder geval een teken aan de wand. R is en blijft mijn grote liefde en er is in mijn leven geen ruimte voor andere 'mannen' =)

Day 4 Herman is hungry today, the instructions read. So Herman was supposed to get something to eat.
Give him: 200 ml milk, 200 gr sugar and 250 gr flour (sorry too lazy to convert).
A nice thing to do together with Minke. At least I was thinking it would be nice.
I still don’t know what went wrong, but right after he got his meal, all of a sudden Herman was lying on the kitchen floor. A terrible mess, I didn’t take any pictures of this time, because a very upset Minke needed my attention.
I think it must be an omen. R is and will always be the love of my life, so there’s just no room for other 'men' =)

1 comment:

wbg said...

hahaha, hou jij het meer lekker bij R:))