Saturday, September 29, 2007

De Vliegeraar

Een van mijn liefste vrijetijdsbestedingen is lezen. Helaas heb ik er de laatste tijd niet echt de rust voor gehad, maar daar is gisteravond verandering in gekomen.

Het boek ‘De Vliegeraar’ van Khaled Hosseini heeft me helemaal te pakken.

Het is een aanrader van R. Hij wilde het graag hebben, dus is het eerst in een pakketje richting A. vertrokken. Moet wel heel apart zijn om het daar te lezen, aangezien het verhaal zich daar ook afspeelt.

Bijna per kerende post is het boek nu weer in Nederland. Wat alles zegt over hoe interessant het is. Je vliegt er doorheen.

Ik probeer vooral ’s avonds te lezen, aangezien overdag niet echt ‘verantwoord’ is ;-) Wat de jongens hebben met TV, heb ik met het lezen van een boek. Ben ik aan het lezen, dan kan het huis in brand staan! Volledig in de ban van het boek.

Is het al bijna bedtijd :p


One of my favorite pastimes is reading. Too bad lately I’ve been to restless to read, but last night that all changed.

I’ve started reading ‘The Kite Runner’ by Khaled Hosseini. And it’s absolutely gripping.

My darling R suggested it to me. He wanted it as a gift, so I sent it to him in A. Reading this book there must be very special, since it’s the place where the story is set.

Almost by return mail the book came back to me. Saying everything about how interesting it is. It’s hard to lay down once you start reading.

I try to read at night only though. Reading in daytime isn’t really ‘responsible’ ;-) I know myself. I’m like the boys watching TV, when reading a book. The house could be on fire! Totally absorbed.

Is it almost bedtime yet :p

3 comments:

Tjeerd en Kiki said...

Oh dit is een geweldig boek! Mijn man en dochter (15) hebben het ook in 1x uitgelezen!

Hoe vond je het?

Caroline said...

Ja het boek is uit en het was echt prachtig. Ben wel liters vocht kwijtgeraakt (tranen). Maar het is echt een boek waarvan je het jammer vindt als je de laatste bladzijde hebt bereikt =) Hoorde net dat de verfilming in november uitkomt. Ben blij dat ik eerst het boek heb gelezen.

Tjeerd en Kiki said...

Misschien moet ik het dan ook maar eens gaan lezen...........

:-)