Sunday, April 20, 2008

Zonnige Zondag

Na eerst samen met R eens flink in de tuin gewroet, gesnoeid en vooral geruimd te hebben, mocht ik van mezelf weer verder in mijn fröbelhoek. Het weer is zo prachtig, dat ik eigenlijk gek ben om binnen te gaan zitten. Maar buiten scrappen wil gewoon niet echt. Geloof me, ik heb het al heel vaak geprobeerd ;-)

Bovendien heb ik wel een prachtig uitzicht op drie heerlijk buiten spelende kids, dus zo ben ik er toch een beetje bij :p

En af en toe laat ik me ook verleiden om even een bal mee te gooien. PIG blijft een leuk spelletje. [Voor iedere vrije worp die je mist krijg je een letter, ben je een P-I-G dan ben je af. Meestal maken we er een ander beest van, anders ben je zo snel af. D-I-N-O-S-A-U-R-U-S is heel populair :p]


Tussen het tuinieren en basketballen heb ik toch nog twee nieuwe lay outs afgekregen. Van M’s derde verjaardag. Ik weet het, ik loop een pietske achter, maar goed ze is nog geen vier ;-)



Got the idea from Creating Keepsakes magazine (February) with the ghost flowers.

After first having done some yard work together with R, I allowed myself to get some creative juices flowing in my scrap corner. The weather is so lovely, I am actually a total nut sitting inside. But scrapping outside just won’t work. Believe you me, I’ve often tried ;-)

Besides I do have a wonderful view of three great kids playing outside, so it feels I’m there a bit too :p
Occasionally I do join them shooting some hoops. We still love playing the PIG game. Though usually we think of another creature, to lengthen the game somewhat. We really like D-I-N-O-S-A-U-R-I-U-S :p


But in between gardening and playing basketball I was able to get two lay outs finished. Both from M’s third birthday. I know, I’m a tad behind, but hey she isn’t four yet ;-)

1 comment:

wbg said...

Ooooh, wat een super leuke, lieve en vrolijke lo's heb je weer gemaakt!!!
Ga dat idee van die bloemen ook een keer gebruiken. Gaaf effect!
Wanneer zet je ze weer eens in het album bij SBN? Kunnen nog meer mensen meegenieten:))