Thursday, April 17, 2008

Gecencureerd Scrappen

Het moet niet gekker worden ;-). De jongens gaan zich nu ook met *mijn* hobby bemoeien.

Ik dacht dat ik al aardig rekening met ze hield. Geen roze, geen strikjes, een enkel bloemetje, echt niet te veel.

Ik had wat foto’s bij Pixum besteld en ging even snel door de stapel. Ik haalde de foto’s van Jochem’s spreekbeurt eruit, want daar wilde ik als eerste wat mee gaan doen. Verschrikt kijkt Jochem naar de enorme berg patroontjes papier die ik van het weekend heb gescoord.

‘Ga je daar iets van gebruiken?’
Hoezo?
'Nou het moet wel een beetje stoere bladzijde worden hoor mam!'
O.K...

Verliefd kijk ik naar al mijn nieuwe papiertjes. Ik weet het ik heb een papier tic. Maar goed, misschien moet ik vandaag maar gewoon voor een strakke look gaan. Het is voor zijn album, dus toch wel fijn als het ‘onderwerp’ er ook blij mee is.
Dit is het resultaat geworden. Strak en sober, maar J is er erg gelukkig mee =)


Daarna nog even een snelle LO gemaakt van onze eerste dag wintersport. Toen nog zonder ski’s , maar wel met sleetjes . Ook dikke pret ;-)


1 comment:

wbg said...

Wow, super lo's weer!!!!
Mooi strak, speels en o zo leuk om naar te kijken!!!