Wednesday, April 9, 2008

Een blijvertje

*
In alle hectiek van verjaardagen en kinderfeestjes, zou ik het bijna vergeten zijn. Maar vandaag zijn R en ik precies 19 jaar bij elkaar.

NEGEN-TIEN. Een magisch getal, want dat betekent dat ik vandaag precies evenveel jaren zonder R ben geweest, als met hem.
Best een raar idee. Maar het maakt me wel trots en blij.

Over een hoop dingen twijfelde ik toen ik negentien was. Deed ik wel de juiste opleiding. Had ik wel de goede afstudeerrichting gekozen. Wat voor baan wilde ik gaan zoeken. Profit, non-profit pfff….

Maar over R was geen ene twijfel mogelijk. Dat was tenminste duidelijk vanaf het allereerste moment. Dit is een blijvertje =)
* Een foto letterlijk en figuurlijk uit de oude doos. Gemaakt door vrienden in Thunder Mountain, EuroDisney '92

No comments: