Sunday, April 27, 2008

Moederdag, vaderdag...honddag!





Zou het honddag zijn vandaag. Zo op de laatste zondag van april. Want het was wel feest vandaag zeg!



Samen met grote vriend Moos [en nog wat mensenvrienden] ging ik vanmiddag naar de Galderse Meren. Voor mij de eerste keer, maar Big M had er al vaak over geblaft.





Er was daar bos…en water, veel water…en je mocht er los lopen [tenminste wel van 1 oktober tot 1 mei] . En dat leek *mij* ook wel wat. Zeker met al dat water in de buurt ;-)


En het was zelfs nog beter dan M me had ingewoeft. Er waren namelijk ook nog heel veel andere honden. Groot en klein. Mannetjes en vrouwtjes. En allemaal zonder zo'n stuk touw om hun nek. Nouja een enkeling uitgezonderd, maar dat vond ik eigenlijk ook wel beter zo :p




Het was gewoon helemaal top. De mensenvrienden hadden ook geen haast. Kleine mensen zaten wat met zand te scheppen, dus Big M en ik konden lekker onze gang gaan.




M was wat minder dapper dan dat hij groot is en vond natte poten wel genoeg. Maar ik niet hoor. Welnee! Toen mijn kop bijna onder ging, ben ik maar eens terug gekrabbeld. Gaaf!



Kan mij het schelen dat ik er daarna niet meer uitzag en een uur in de wind stonk. Daar zorgen die mensenvrienden wel weer voor. Ja toch!
Ik kan niet wachten tot de volgende honddag =)




1 comment:

wbg said...

:)):)) Heerlijk zo'n honddag!!!