Monday, January 28, 2008

Versprite

Soms drie keer op een dag.
Andere dagen helemaal niet.

Maar gemiddeld komen we toch wel uit op één omvallende beker per dag. [Meestal de beker melk van Minke ’s morgens, omdat ze nog niet helemaal wakker, tien dingen tegelijk wil doen.]

Het tafelkleed is daarom al tijdelijk in de ban gedaan en vervangen door placemats. Maakt toch wat makkelijker schoon :p

Vanavond is Jochem de schuldige partij. Mijn glas Crystal Clear valt om. We noemen dat voor het gemak wel Sprite en wat zegt Jochem daarop:

Goh het ‘versprite’ zich wel heel snel.

Tja dan is boos worden geen optie meer, maar heel hard lachen wel =)

Taalgrapjes vind ik zelf de leukste grapjes en het is geweldig als je kinderen ze beginnen te maken.

2 comments:

Unknown said...

Hé dit is grappig Floor heeft net een heel glas cola over de vloer gegooid en nu lees ik dit hahahaha
Ik kan me voorstellen dat je daar vreselijk om dat taal grapje hebt gelachen want hij is enorm goed gevonden!!!

Tjeerd en Kiki said...

HAHAHA! Geweldig gevonden door Jochem!