Tuesday, January 8, 2008

My other babies

Vandaag voor het eerst meegedaan aan een scrap wedstrijd. Dat wil zeggen de eerste wedstrijd waarbij het noodzakelijk was om het originele werk in te leveren. En daar zat ‘m voor mij nou net de kneep :p

Echt vaak aan wedstrijden heb ik sowieso niet meegedaan. Maar had ik voldoende moed verzameld, dan was het inzenden van een foto of scan van de lay-out genoeg. Lekker makkelijk. Eén druk op de knop en je inzending is de deur uit en het ‘kunstwerk’ zelf blijft veilig in je eigen album zitten.

Dit keer dus niet. Ik wilde best graag meedoen. Niet zozeer om iets te winnen, maar gewoon. Het is ter ere van het 1-jarig jubileum van een scrapbook winkel hier tien minuten vandaan. En die draag ik natuurlijk vanwege de bereikbaarheid en de lieve eigenaren een warm hart toe. Dus ik moest gewoon meedoen.

Vanochtend heb ik mijn werkstukje weggebracht. En het voelde zo raar. Het zijn toch een beetje je kindjes, die eigen creaties...
Maar goed mijn gegevens staan op de achterkant, dus als de pleegouders er ooit weer afstand van willen doen, weten ze me te vinden =)

As the store's colors are pink, orange and white, you could only use these colors on your lay out. Here a sneak peek. I'll post the entire thing after the contest.


Today I entered my first scrap contest. Well actually I entered the first contest that required the original work. And there’s the catch :p

I haven’t entered contests very often. But once I felt brave enough, sending in a picture or scan of your lay out was sufficient. Very easy. Just one click and your entry is on its way and your ‘piece of art’ stays safe and sound in your album.

Not this time. I really wanted to participate. Not for the grand prize, but just because. It’s for the first anniversary of a scrapbook store only 10 minutes away. Of course I have very warm feelings for this place. For its accessibility and its two very sweet owners. So I simply had to enter.

This morning I handed over my lay out. It felt so awkward. They do feel like your babies, those handmade creations…
But my name and address are written on the back, so in case the foster parents ever want to let go of it again, they know where to find me =)

2 comments:

Tjeerd en Kiki said...

Oh ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar de hele LO! Ik zal voor je duimen, het ziet er zo in elk geval al erg leuk uit.

Groetjes!

wbg said...

Ooohhh, wat wil ik die lo graag in zijn geheel zien:))
Succes!!!!