Tuesday, January 29, 2008

Having Creative Memories


Zo’n vijf jaar geleden introduceerde mijn lieve vriendin S me in de wereld van scrapboeken. Ze was een Creative Memories demonstratrice en liet me van allerlei handige gereedschappen, prachtige papiertjes en grappige stickers zien. Vanaf het moment dat ik haar fantastische lay outs zag, was ik verkocht.

Aangezien mijn hobbies toen toch al fotograferen en schrijven waren, was dat hele scrapboeken een prachtige aanvulling. En dat vind ik nog steeds.
Na een tijdje begon ik ook verder te kijken dan alleen de spullen van CM. En na tien bomvolle CM albums ben ik overgestapt op een ander soort albums, ander papier, andere embellishments en ga zo maar door.

CM verdween een beetje uit het oog [behalve die super handige guillotine papiersnijder, die gebruik ik nog iedere dag]. Ach om een lang verhaal kort te houden ;-) van het weekend heb ik mijn CM gereedschappen weer eens tevoorschijn gehaald.

De cirkel, hart en zeester vormen. Blijven leuk om te gebruiken. De mesjes zijn nog steeds lekker scherp, dus het werkt als een speer.

Ik moest veel aan je denken Suz. Zie je over twee weekjes.






About five years ago, my dear friend S introduced me to scrapbooking. She was a Creative Memories consultant and showed me all the handy dandy tools, cardstock, stickers and pretty papers. I was sold the minute I laid eyes on her gorgeous lay outs.

As my hobbies already involved photography and writing, scrapbooking seemed to be the perfect addition. And it still feels that way.

After a while the only thing I didn’t really like about the CM format was the size of the cardstock [10 by 12 inches]. So after filling up 10 CM albums, I converted to 12 x 12. Fell in love with Bazzill Basics structured cardstock and their top loading albums. Also found a gazillion other brands with patterned papers, embellishments, rub-ons, tools you name it.

So CM got a bit out of sight [except for that little blue guillotine paper trimmer, I still use that every day.] Anyhow to cut a long story short ;-) last weekend I got my CM tools out again.

The circle patterns, the heart pattern and the star fish pattern. Lots of fun to use. The blades are still sharp, so it works like a charm.


I was thinking a lot about you Suz. See ya in less than two weeks.

3 comments:

Tjeerd en Kiki said...

Wauw wat ben je crea-bea bezig! De LO's zijn erg leuk!
Ik ben zo ook inraking gekomen met scrappen, een party van CM!

Love Laugh Live said...

Nog 6 nachtjes slapen!

wbg said...

Oooh, van CM heb ik vorig jaar april in Maine een cropdag meegemaakt........