Monday, December 3, 2007

Nu ik drie ben

Nu ik DRIE ben wil ik:

Net als mijn twee grote broers eindelijk eens afspreken;

Net als mijn twee grote broers het Huis Anubis kijken;

Net als mijn twee grote broers zelf mijn drinken inschenken;

Net als mijn twee grote broers in mijn eentje onder de douche;

Net als mijn twee grote broers zonder zijwielen fietsen enz. enz.


Jeminee, waar zullen we beginnen kleine Juf Onafhankelijk!

Vooruit dan maar eraf die zijwielen. Je doet je best [papa ook :p]. Trappen gaat prima, sturen gaat goed, maar je balans is nog ver te zoeken.
Je merkt dat dit lastiger is dan je dacht.


Misschien kunnen we alle andere dingen die op je ‘verlanglijstje’ staan ook maar beter nog even uistellen ;-)








Now I'm THREE I want to:


Go on a playdate just like my two older brothers;

Watch a specific TV show [House Anubis] just like my two older brothers;

Pour my own drinks just like my two older brothers;

Take a shower all by myself just like my two older brothers;

Ride my bike without training wheels just like my two older brothers etc. etc.

Gee Whiz, where should we start little Miss Independent!
OK off they go those training wheels. You try hard [so does dad :p]. Peddling goes perfect, steering is just fine, but your balance is still a little off.

You realize this is a tad harder than you thought it would be.

Maybe we better postpone the other things on your ‘wish list’ also a little longer ;-)

No comments: