Wednesday, November 28, 2007

I feel happy


Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk.

Een dagje vertraagd, maar nu ben ik het wel degelijk {{{gigantische grijns}}}.
Mijn hele huis ruikt heerlijk naar waspoeder. De berg was heeft zich nu deels van de wasmand naar mijn keukenvloer verplaatst, maar daar kan ik even niet mee zitten. Vier wassen gedraaid, nog zo’n vijf te gaan. Dat een mens zo blij kan worden van het draaien van een paar wasjes.

Thijmen kondigde vanochtend aan dat hij nu toch echt geen enkele onderbroek meer had om aan te trekken. Gelukkig had Jochem er nog twee!
Het moest vandaag dus echt voor elkaar komen. En gelukkig gebeurde dat ook. Zelfs voor technische problemen vormen we samen blijkbaar een uitstekend team. De tweede transport geleider gaf zich vandaag ook gewonnen! Tegen zoveel teamwork was het niet bestand :p

I feel happy oh so happy. I feel happy and witty and gay!

A day delayed, but now I really am very HAPPY {{{huge grin}}}.
My entire house is smelling lovely from all the detergent. The laundry pile has spread partially from the laundry basket to my kitchen floor, but it doesn’t bother me at all. Four loads are done, about five more to go. Strange how someone can get so happy, just by washing laundry.
This morning Thijmen announced there were no more boxer briefs to be found. Luckily Jochem had two left!
So this washer problem really needed to be fixed. And it did. So now we know even on technical issues we make a perfect team. The second hook finally caved! Evidently it couldn’t resist this much teamwork :p

2 comments:

wbg said...

Heerlijk!!!!! Dat een gewoon huishoudelijk klusje, nou ja in jouw geval KLUS, zoveel plezier kan geven:))

Unknown said...

Kan me helemaal voorstellen dat je heeeeeeeeeeeel blij bent, want ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n overstromende wasmand!!