Friday, November 30, 2007

Book report



Jochem had gisteren zijn jaarlijkse boekbespreking.
Hij heeft het uitstekend gedaan.
Kende het hele verhaal uit zijn hoofd, oefende vele keren voor de verschillende familie leden, dus kreeg een prima cijfer.
Hij was niet eens zenuwachtig vertelde hij me [ik wel hoor :p gekke ik].
Ik ben zo trots op hem, dus vond dat hij wel een cadeautje had verdiend voor zijn harde werken. Een toepasselijk presentje.
Het laatste deel van de Dolfje Weerwolfje serie, waarover ook zijn boekbespreking ging. Hij was er helemaal blij mee en ik met hem =)




Jochem had his annual book report yesterday.
And he did very well.
He knew it by heart, practiced often for all his family members, so made a very good grade. He wasn’t even feeling nervous he told me [but I was :p silly me].
I’m so proud, so had to give him a present for all his effort. A pretty appropriate gift.
He got the last episode of the series he read for his report.
He was really pleased and I about him =)

2 comments:

Anonymous said...

Goed gedaan Jochem!, Oma.

wbg said...

Wat goed van Jochem en wat heerlijk dat je dan zo verwend wordt!