Sunday, November 4, 2007

Herfst

De herfst geeft me altijd ambivalente gevoelens. Aan de ene kant geniet ik van de prachtig veranderende kleuren van de natuur. Maar aan de andere kant maken de steeds korter, natter en vergeet vooral niet kouder wordende dagen me toch een beetje somber. Dus hoppetee, laarzen aan we gaan naar het bos. En na het zien van zoveel natuurschoon, buiten adem rakende kinderen en hond, schitterende ogen en roze wangen, zeg ik toch weer volmondig: Ik hou van de Herfst!

Fall always makes me feel quite ambivalent. I do enjoy the lovely changing colors of nature. But also detest the shorter, wetter and don't forget colder days. So off we go, put on your rainboots, we're going for a walk in the woods. And after seeing so much beauty, out of breath getting kids and dog, twinkling eyes and pink cheeks, I declare whole-heartedly: I love the Fall!










and then it's time for some 'tailgating'. All the running, jumping, climbing makes you feel tired, thirsty and hungry.

3 comments:

wbg said...

Heerlijk hè die herfst? Zeker als je er zo met zijn allen van kunt genieten!!

Tjeerd en Kiki said...

Mooie foto's, wat een heerlijke dag hadden jullie.
PS die auto heb ik ooook :-)

Unknown said...

Wat een heerlijk weer was het hé, echt een dag om er op uit te trekken!! Leuke foto's!!