Friday, November 30, 2007

Het lekkere knuffel kussen

En ik had me zo voorgenomen geen woord meer over WAS of WASMACHINE te schrijven, maar dan zie ik dit:








En kan ik het niet laten.

Minke heeft een kussen waarmee ze echt onafscheidelijk is. We hebben er nog twee identieke exemplaren van [koopjes van WalMart]. Maar dit vieze ding is voor haar onvervangbaar.

Er mag geen kussensloop omheen [wat jammer nou] en bij hoge uitzondering [meestal als ze zelf niet in de buurt is] mag het een keertje gewassen worden. Vandaag kreeg ik haar toestemming. Haar stinkende kussen mocht in de wasmachine. Gelijk maar een kookwasprogramma geselecteerd ;-)

Even leek het erop dat ze anderhalf uur voor de wasmachine ging zitten, maar na een kwartiertje vertrouwde ze er toch op dat het allemaal goed ging komen. En dat is het natuurlijk ook. Kijk die twee eens!





My intentions were not to write one single word about LAUNDRY or WASHING MACHINES anymore, but then I saw this:





And I can’t contain myself.

Minke has this pillow and the two of them are really inseparable. We got two more identical pillows [bargain from WalMart]. But this filthy thing is irreplaceable.

It may not have a pillowcase [bummer] and only in exceptional cases [usually when she’s not around] it can be washed. Today she gave me her consent. Her stinking pillow could go for a spin. I took this rare opportunity and selected the boiling program ;-)

It looked like she was going to sit the entire 90 minute program out, but after 15 minutes she was convinced it would be OK. And ofcourse it did. Just look at them!



2 comments:

Anonymous said...

Weet je nog Petra en haar kroel? Mamma.

wbg said...

Aah, zo herkenbaar! Ik had dat met een zakdoek, een roze en een groene:))

Hele leuke foto's weer!