Tuesday, July 3, 2007

Baking cookies?

Terwijl de kinderen even alledrie geparkeerd zitten voor de TV, ga ik snel boven wat bedden verschonen. Als ik terug kom tref ik dit aan…

While all three kids are parked in front of the TV for a little bit, I run upstairs to change some beds. When I get back, this is what I find…

Jester?

What’s that in your hair dude?

Minke?

What in the world are you doing?

MINKE!

As I look past the dirty foot around the corner.

MINKE MEGHAN!!!!

OMG flour, oatmeal, sugar, chocolate sprinkels, fruit sprinkles. Everything she could get her little hands on, is on my kitchen floor.


She wanted to bake me some cookies! Isn't that sweet...

7 comments:

wbg said...

Hahahahaha, wat een ontzettende leuke op heterdaad betrapte foto's!! Wat een lekkere troep had jij op te ruimen zeg....
Toch wel heel erg lief van haar dat ze koekjes voor jou wilde bakken.........:))
Komtnatuurlijk wel een hele leuke lo van hè?

Anonymous said...

Net wat je nog nodig had na een ritje E.L. - D.D. v.v. Toch wel lief van haar, nadat ze toch haar slaapje had gemist. Oma & Opa.

Jackie said...

Hahhaha, zo lekker herkenbaar,
ben al heel benieuwd wat ik hier morgen ga aantreffen als ik heen en weer ren tussen kantoor en thuis...

Love Laugh Live said...

Chocolate Chip Cookies, Zeker!

Caroline said...

Suzanne: Is there any other kind? She can't hide her American roots =)

Monique said...

OMG, wat lief van Minke dat ze koekjes wilde bakken?!?!?
De foto's en het verhaal levereb vast een mooie LO!!!

Anonymous said...

O wat een geweldige foto's Caroline ik lig helemaal in een deuk!!! Wat een schatje dat ze koekjes voor je wilde bakken!