Saturday, July 12, 2008

Zomaar wat kaartjes

Geïnspireerd door het nieuwe Nederlandse tijdschrift Cards Only, ben ik vanochtend eens wat kaartjes gaan maken. Het kaartje op de voorpagina bleef maar in mijn hoofd zitten [daarom staat het daar waarschijnlijk ook, hehe]. En aangezien de regen nog steeds met bakken uit de lucht komt vallen, ben ik maar eens aan de slag gegaan.

Dit is dus het uiteindelijke resultaat geworden.



Ik ben helemaal niet zo’n kaarten maker, dus met een totale opbrengst van vier kaarten ben ik dik tevreden. Voor de goede orde ook even een link naar het origineel van Nancy van den Berg. Wat een super creatief kaartenwonder is zij!


Inspired by a new Dutch magazine Cards Only, I started making some cards this morning. The one on the cover, kept circling my brain [that’s probably why they put it there, hehe]. And since it's still pouring outside, I got busy.



This is what I came up with.


Cardmaking isn’t really my thing, so with a total outcome of four cards I’m pretty pleased. To make sure the credits go to the right person here’s a link to the original by
Nancy van den Berg. She’s a super creative cardmaking miracle!

5 comments:

Francien said...

wauw de kaarten zijn prachtig geworden zeg....die kleuren....supermooi...ja en Nancy kan er ook wat van hoor...de andere twee in Cards-only zijn ook prachtig!!
groetjes Francien.

Heidie said...

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. En Nancy geeft mij ook altijd erg veel inspiratie.
groetjes Heidie

Unknown said...

Wow wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en ja Nancy maakt altijd erg mooie kaarten hé!

~Nancy~ said...

Hoi Caroline! Superbedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!! En ook voor de lieve woorden over mijn werk (ik bloos er helemaal van joh.. hihih..) Je kaartjes zijn helemaal leuk geworden in elk geval!! Groetjes en tot heel gauw! Nancy

wbg said...

Wat een mooie, leuke kaarten!! Tja, Nancy:)) Ik kijk ook altijd graag op haar blog.