Monday, June 9, 2008

Mama is boos!

Regelmatig wandel ik met de hond langs dit meerkoeten nest. En iedere keer wil ik er zo graag een foto van maken.


Eindelijk maar eens mijn camera meegenomen. Maar mama meerkoet vindt dat [ondanks telelens] helemaal niet zo'n fijn plan en gaat er meteen pissig vandoor.


Sorry, 'k zal het nooit meer doen ;-)




Often when walking the dog I'm passing this black coot nest. And every time I'm dying to take a picture.


So finally I brought my camera. Only mama coot didn't really agree with this plan [despite the 75-300 lens). And quite P.O'.d took off.


Sorry, won't happen again ;-)

2 comments:

Eveline said...

Oeps, slecht dag voor de meerkoet, deze had ik vanochtend ook al van zijn nest af gejaagd omdat ik te dichtbij kwam samen met Moos.

Unknown said...

achhhh arme meerkoet, die had dus echt een slechte dag!!