Wednesday, March 12, 2008

Voetbalkaartjes vervolg

Het Plus Supermarkt era is weer voorbij. Afgelopen week is de voetbalkaartjes actie afgerond. {{{Pfff, zucht van verlichting}}} Ik kan nu mijn boodschappen gewoon weer lekker om de hoek doen.

Ze waren nog zo voorbereid. Reken er maar op dat het niet lukt om je map vol te krijgen. Sommige kaartjes heb je straks dubbel [of drie en vierdubbel zelfs :p] en andere heb je niet. Ze hadden er vertrouwen in, maar toen het einde naderde en er toch nog een hoop lege plekjes in het album zaten, begon het gesputter. Moet je echt niet nog wat boodschappen doen mam. Nee, dus. Donderdag was echt mijn laatste ritje naar de Plus en daar moesten ze het maar mee doen.

Ze baalden wel een beetje. Jochem moest nog 22 spelers. Thijmen 55.... Maar ik had goed nieuws voor ze. De caissière had me ingefluisterd dan er vandaag een voetbalkaarten ruilbeurs zou worden georganiseerd. In het lokale buurthuis. Wie verzint het =)

Als verrassing heb ik ze daarmee naartoe genomen vanmiddag. Ze waren zo enthousiast. Het werkte gewoon aanstekelijk {{{schaam schaam}}}. Samen met de jongens heb ik me in de ruilhandel gestort. Eerst nog netjes ruilen, maar al gauw hadden de meeste voetbalfans hun mappen vol en werden de kaartjes gewoon weggegeven. Wat waren ze blij met hun volle map.

Ik ben ook blij. Weer een les geleerd. Want in deze reclame kuil val in niet meer. Sorry schatten geen smurfen, voetbalstickers of weet ik niet meer voor jullie. Ik doe lekker mijn boodschappen waar ik het wil, haal benzine bij de goedkoopste pomp en laat me door geen reclame stunt meer leiden.

Zo hier staat het, zwart op wit ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Ik heb nog wel een paar smurfen:) Mamma.