Friday, March 7, 2008

De Minnares

Zes jaar had ik zijn onverdeelde aandacht.
Zes jaar was ik weer zijn nummer een.
Zes jaar heb ik zijn strakke, rimpelloze, onberispelijke minnares op een zijspoor weten te zetten. En was hun liefde eventjes bekoeld.


Maar vandaag kwam er bruut een einde aan. Ze is weer terug in ons leven. Nog even mooi als altijd.
Ik zie die blik in zijn ogen. En ik weet het al, daar valt niet tegen te vechten.
Het is gewoon geen eerlijke strijd.
Concurreren met een….. ZEILBOOT!



For six years I had his undivided attention.

For six years I was his number one.

For six years I was able to dethrone his tight, smooth, flawless mistress.

And for a while their love was somewhat dampened.

But today that all ended again. She’s back in our lives. Pretty as ever.

I see the look in his eyes. And I know, I’m doomed.

This isn’t a fair battle.

Competing with a …..SAILBOAT!


Two minutes and she was already on her daddy's side. Wearing a life jacket, ready to roll =)

1 comment:

wbg said...

Nee tegen zoiets straks valt echt niet te concureren;)
Nu nog een heerlijke lange warem zomer!!