Saturday, February 23, 2008

Necklace

Eigenlijk heb ik niet zo veel met jarig zijn. Maar heel stilletjes vind ik cadeautjes krijgen toch best aardig. Het hoeven geen grote, dure, exclusieve dingen te zijn. Eigenlijk is de verrassing zelf voor mij al genoeg.

R kwam gisteravond terug uit Noorwegen en bracht zo’n verrassing mee. Hij was er dit keer niet zelf verantwoordelijk voor, maar het kwam van onze lieve Noorse vrienden. [En ook aan de kinderen was trouwens gedacht!]

Prachtig ingepakt, vond ik deze schitterende ketting. Nina, ik vind hem echt super en ben er helemaal gelukkig mee. Je bent een engel. Dikke kus en knuffel.



I’m not big on birthdays. But secretly I do like receiving presents. Nothing big, expensive or exclusive. But just getting a surprise is enough for me.

R came back from Norway last night and brought me such a sweet surprise. This time he wasn’t responsible, but our dear Norwegian friends were. [And also the kids were taken good care off!]

Beautifully wrapped, I found this pretty necklace. Nina, I’m loving it and think it’s absolutely super. You’re an angel. Big hug and kiss.

No comments: